Iz ‘Strategije 2020’: Unaprjeđenje poslovnog okruženja i povećanje broja uposlenih

Na teritoriji općine Novo Sarajevo registrirano je oko 6.000 poslovnih subjekata, većinom iz oblasti uslužnih djelatnosti. Najveći broj subjekata posluje u oblasti trgovine (29%), uslužnih djelatnosti (17%), stručnih, naučnih i tehničkih djelatnosti (11%), hotelijerstva i ugostiteljstva (8%), te prerađivačke industrije (7%).

Noviji podaci će pokazati koliko je naših sugrađana uspjelo održati posao u ovo doba pandemije, a koliko nas je ostalo bez osnovih primanja. Koalicija DF-GS za plan djelovanja u Općinskom vijeću NS za poboljšanje poslovnog okruženja i povećanje broja uposlenih, posebno nakon situacije sa COVID-19, ističe da je neophodno:

  • Utvrditi i realizirati metodologiju korištenja benefita u poslovanju
  • Promocija i uspostavljanje društveno odgovornog poslovanja u cilju dodatnog zapošljavanja i ostvarivanja poslovnih privilegija i koristi
  • Poticajnim mjerama aktivirati (samo)zapošljavanje i registriranje novih pravnih subjekata sa sjedištem na području općine Novo Sarajevo
  • Pojednostaviti registraciju pravnih subjekata čiji oblik organiziranja je reguliran propisima Općine
  • Osigurati sredstva u budžetu za interventne reakcije na ublažavanju posljedica situacija kakvu smo imali i imamo sa COVID-19
  • Pomagati zapošljavanja kroz projekte finansiranja poduzetnika preuzimanjem plaćanja doprinosa i ostalih izdataka na plaću
  • Pomagati prekvalifikaciju radnika.

Potrebno je osigurati uvjete zapošljavanja u smislu obavljanja pripravničkog staža za mlade ljude iz različitih oblasti, a posebno razviti programe sufinansiranja i (samo)zapošljavanja različitih vrsta kadrova s posebnim naglaskom na uslužne, IT i turističke potencijale.

Demokratska fronta i Građanski savez će nakon osnivanja Kluba krenuti u postepeno rješavanje zacrtanih ciljeva.

Za početak će biti najkorisnije sažeti sve poslovne subjekte na području Novog Sarajeva: teritorijalno, po djelatnosti, po tipu organizacije, po starosnoj predodređenosti itd.

Kako smo socijalno distancirani već nepunu godinu i kako bismo unaprijedili poslovanje u svojoj zajednici nezavisno od situacije sa pandemijom, nadležni organ u općinskoj administraciji, ako ne bi morao onda bi makar trebao da napravi kompletan popis zanatlija, računovođa i svih drugih zanimanja i privrednih subjekta po djelatnostima i lokacijama, kako bi stanovnici općije mogli određenu vrstu usluge tražiti najbliže mjestu svog stanovanja.

Iz ‘Strategije 2020’: Unaprjeđenje poslovnog okruženja i povećanje broja uposlenih

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.

Ova web stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Scroll to top